VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan iets sneller worden geleverd?
We leveren binnen 5 werkdagen in nederland, maar bij extra spoed kun je altijd even contact opnemen. Als de mogelijkheid er is, zullen we je pakje zo spoedig mogelijk verzenden.

Ik wil graag cadeautjes versturen naar verschillende adressen, hoe doe ik dat?
Per adres een bestelling plaatsen is dan het meest handig.

Ik wil iets retour sturen, hoe doe ik dat?
Op de klantenservice pagina bij het kopje ‘ruilen en retour’ vind je hoe je jouw ongebruikte (!) items kunt ruilen of retourneren.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik nu doen?
Mail ons even. We versturen gratis, bij een bestelling binnen Nederland vanaf €20,- met normale brievenbuspost (postzegels), daarop zit geen trackingscode. Wil je extra zeker zijn bij bijvoorbeeld een grote bestelling, kies dan voor ‘pakketpost’.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?
Dat is een tegenvaller en niet leuk.  Dus ga naar de klantenservice pagina, bij het kopje ‘ruilen en retour’ vind je beschreven hoe je het beste en het snelst dit opgelost krijgt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact met ons opnemen via de mail.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als je nog niet hebt betaald hoef je niets te doen, dan annuleert je bestelling zich vanzelf na een bepaald aantal dagen. Als je al wel hebt betaald, mail ons dan.
Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan even.